Kesihatan Mr Grey kembali merosot

KEADAAN kesihatan pelakon Fendy Bakry dilaporkan kembali merosot pada tahap membimbangkan.

Menurut rakan-rakan industri yang pernah bekerja dengan hero Mr Grey ini, memberitahu bahawa apa yang mereka dengar, keadaan Fendy agak merisaukan.

Sementara itu, menurut laporan sebuah portal hiburan tempatan pula, Fendy, 30, yang dicungkil bakatnya menerusi pertandingan Pencarian Hero Remaja 2012 itu ditempatkan di sebuah wad di Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah untuk rawatan lanjut.

Bagaimanapun sumber berita tersebut enggan mendedahkan maklumat terperinci sebaliknya memohon semua pihak mendoakan agar Fendy disembuhkan daripada segala jenis penyakit.

Terdahulu, pada 25 April lalu, Fendy atau nama sebenarnya Mohd. Affandi Nor Bakri tiba-tiba jatuh sakit usai menjalani penggambaran Mr. Grey dan dimasukkan ke sebuah hospital bagi mendapatkan rawatan.

Sejurus dibenarkan keluar, Fendy dibawa pulang ke kampung halamannya di Kangar, Perlis oleh ahli keluarganya untuk mencuba kaedah perubatan alternatif Islam.

Terdahulu, Kakigosip pernah melaporkan bahawa rakan rapat Fendy memberitahu bahawa pelakon itu sebenarnya mengalami penyakit buah pinggang.

"Fendy sakit buah pinggang.  Dia sendiri yang beritahu kepada saya dan dia bukan alami sakit misteri.

"Saya tak ada melawat tapi ada hubungi menerusi direct message di Instagram, katanya mengharapkan doa yang baik-baik," katanya yang enggan dikenali.

Apa pun penyakit derita yang dialami Fendy, semoga cepat sembuh.



Sumber Kesihatan Mr Grey kembali merosot

0 Response to "Kesihatan Mr Grey kembali merosot"

Post a Comment