“Kau ingat kau siapa? Aku hidup dengan duit sendiri bukan duit lelaki, unlike u satu keluarga pun orang tanggung!” – Kenyataan panas Fasha Sandha buat Nora Danish

Rasanya dah bertahun kontroversi Fasha Sandha dan Nora Danish ni mengambil tempat dalam industri hiburan di Malaysia. Sehingga sekarang pun masih tak move on lagi mereka berdua ini. Tadi, luahan hati Fasha Sandha yang dihalau dalam satu event Jakel oleh seorang artis jadi viral lalu netizen meneka artis yang dimaksudkan adalah Nora Danish. 

Baca: “Sekuat mana pun, jatuh juga air mata tanpa henti semalam” – Fasha Sandha luah perasaan di IG lepas dihalau seorang artis di majlis fesyen Jakel, siapa artis itu?

"Kau ingat kau siapa? Aku hidup dengan duit sendiri bukan duit lelaki, unlike u satu keluarga pun orang tanggung!" - Kenyataan panas Fasha Sandha buat Nora Danish

“Kau ingat kau siapa? Aku hidup dengan duit sendiri bukan duit lelaki, unlike u satu keluarga pun orang tanggung!” – Kenyataan panas Fasha Sandha buat Nora Danish

Dan memang betul pun ianya Nora Danish. Tak habis dengan luahan itu, Fasha Sandha menerusi posting terbaru kali ini berterus terang mengecam Nora Danish dan suaminya Nedim Nadzri kerana mendakwanya membuat fitnah. 

 

Kesian…. so kesiannnnn
Sesuai la u both , perangai budak2 ,childish.
Teruskan kepura puraan mu itu,
Keep on being arrogant,
Ramai pun tau kau punya arrogant tu macam mana. Tahap Dewa.
Sekelip mata je Allah boleh tarik balik. Kaya pun dengan hasil orang lain untuk apa?
Hah?
Fitnah?
What for fitnah? Hanya dapat dosa,
AKU BERSUMPAH, diatas kedua anak2 aku Putra Rayfal dan Putri Raysha, kejadian semalam benar2 berlaku dan aku ada ramai saksi semalam.Kau patut check dengan pihak pengurusan kau, tindakan kau tu betul atau salah.
.
Kau ingat kau siapa? Suka hati nak cuba halau orang from an event? Lain kali buat show sendiri, tak payah nak campur dengan designers lain.
.
Stop being insecure please, kau lebih cantik, lebih kaya, lebih bahagia, apa lagi kau takut dengan aku ? . .
.
.
Ya,aku tak sehebat kau

Tapi 2 benda kau tak boleh lawan aku
-dari dulu aku hidup dengan DUIT kerja AKU sendiri, bukan dengan duit LELAKI
Unlike u, dari dulu satu keluarga pun orang kena tanggung. Pathetic. .
-aku adalah ibu kepada 2 anak2 aku.
.
.

Macam ni ya,
Jangan risau ok, aku takkan attend mana2 event kalau ada nama kau., walaupun atas jemputan orang lain. Puas hati? .
.
END
.
.
#lainkalijangancaripasal #dahkahwinpuntakmoveonlagike #dahlahpendekakalpunpendek #teruskanlahpura2bahagiadalamIG #akudahceraidahpunapalagikaunak

Memang pedas kata-kata Fasha buat Nora dan husbandnya ni. Siap dengan hashtag padu lagi. Tak tahu la mana yang salah mana yang betul kan?

 



Sumber “Kau ingat kau siapa? Aku hidup dengan duit sendiri bukan duit lelaki, unlike u satu keluarga pun orang tanggung!” – Kenyataan panas Fasha Sandha buat Nora Danish

0 Response to "“Kau ingat kau siapa? Aku hidup dengan duit sendiri bukan duit lelaki, unlike u satu keluarga pun orang tanggung!” – Kenyataan panas Fasha Sandha buat Nora Danish"

Post a Comment