Fasha Sandha dakwa Nora Danish halaunya dari event Jakel, ini respons Nedim Nadzri

Sebentar tadi kami ada post tentang luahan hati Fasha Sandha yang mendakwa dia dihalau Nora Danish dari event pertunjukan fesyen Jakel. Melalui dua posting di IGnya, Fasha meluahkan perasaan dan mengecam tindakan Nora dan suaminya. Kata-kata yang ditujukan kepada Nora juga sinis dan pedas.

Fasha Sandha dakwa Nora Danish halaunya dari event Jakel, ini respons Nedim Nadzri

Fasha Sandha dakwa Nora Danish halaunya dari event Jakel, ini respons Nedim Nadzri

Baca: “Sekuat mana pun, jatuh juga air mata tanpa henti semalam” – Fasha Sandha luah perasaan di IG lepas dihalau seorang artis di majlis fesyen Jakel, siapa artis itu?

Baca: 

“Kau ingat kau siapa? Aku hidup dengan duit sendiri bukan duit lelaki, unlike u satu keluarga pun orang tanggung!” – Kenyataan panas Fasha Sandha buat Nora Danish

Tak mahu isterinya terus dikecam, Nedim Nadzri juga memuatnaik satu posting mempertahankan isteri di IG. Dia mendakwa tuduhan itu satu fitnah. Katanya Nora tidak perlu membuktikan apa-apa kerana tugasnya sekarang hanyalah untuk membahagiakan dia dan keluarga mereka. 

Nedim juga menambah, dia sudah menyuruh Nora untuk perlahan-lahan berhenti berlakon kerana ia sudah dirasakan mengarut.

Kami rasa persengketaan ini sudah lama berlaku. Bertahun-tahun malah mereka juga sebenarnya pernah berbaik sebelum ini. Siap ada gambar bersama dengan anak-anak mereka. Pada admin, ni mesti ada pihak lain yang menyucuk2 lalu terjadilah salah faham. 



Sumber Fasha Sandha dakwa Nora Danish halaunya dari event Jakel, ini respons Nedim Nadzri

0 Response to "Fasha Sandha dakwa Nora Danish halaunya dari event Jakel, ini respons Nedim Nadzri"

Post a Comment