(Video) Sedih, Baru Tiga Hari Bernikah, Suami Meninggal Dunia Dipercayai Akibat Kemalangan

Pilu, seorang wanita di Sulawesi Selatan terpaksa berpisah mati dengan suaminya selepas hanya tiga hari melangsungkan pernikahan.

Menurut Tribun News, suami kepada wanita itu dikatakan telah koma sebelum meninggal dunia akibat kemalangan.

Video kisah mereka berdua telah tular di media sosial dan meruntun hati orang ramai yang rata-rata menzahirkan rasa sedih dan simpati kepada pasangan itu.

Baru tiga hari menikah, sang suami meninggalkan isterinya untuk selama-lamanya.
Dari sini kita belajar bahawa jodoh dan ajal sedang berjalan berdampingan menuju kita, entah ajal atau jodoh yang akan menghampiri dahulu.

Semoga diberikan kesabaran serta ketabahan untuk saudariku.

Dalam video dikongsikan @dunia_kaumhawa, terpapar detik kegembiraan mereka berdua ketika hari perkahwinan dan graduasi si isteri. Namun suasana bertukar duka selepas si suami kemalangan di mana hanya tinggal tangisan dan wajah sedih isteri menemani jasad suaminya yang sudah tidak bernyawa.

View this post on Instagram


Baru tiga hari menikah, sang suami meninggalkan istrinya untuk selama-lamanya. . Dari sini kita belajar bahwa jodoh dan ajal sedang berjalan berdampingan menuju kita, entah ajal atau jodoh yang akan menghampiri duluan . . Semoga diberikan kesabaran serta ketabahan untuk saudariku 😒😒😭 . . Lokasi: Lassang, Kabupaten Takalar, SulSel . . Jangan lupa sedekah Like ❤️ nya gengs . . πŸ‘₯ Follow @dunia_kaumhawa . . Semoga yang Like ♥️ & Kmen πŸ“ postingan ini senantiasa menemukan kebahagiaannya Aamiin . . ➖➖➖🌼🌼🌼 . TERTARIK UNTUK PAID PROMOTE DI AKUN KAMI? 😍😍 Langsung cek Bio ya gengs πŸ€—❤️ Atau WAπŸ“² 088228890333 . ➖➖➖🌼🌼🌼 #sehidupsesurga #trendingtweeter #pptermurah #ppmurah #lambeturah #suamiistribahagia #ukhti #suamiterbaik #endorsemurah #videoviral #suamiidaman #tiktokhits #viral #ppmurahbanget #selebgram #balitacantik #videosedih #videobaper #bumilhijab #videotrending #trending #viral#openppmurah #dunia_kaumhawa

A post shared by 𝓓𝓾𝓷𝓲π“ͺ_𝓴π“ͺ𝓾𝓢𝓱π“ͺ𝔀π“ͺ (@dunia_kaumhawa) on

Takziah, semoga husnul khatimah dan diberi kekuatan buat isteri

Mimpi suami meninggal saja pun terus menangis, apatah lagi kalau betul-betul terjadi

Pernah berada di situasi sama

Sedih sangat

Sumber: Tribun News @dunia_kaumhawa

The post (Video) Sedih, Baru Tiga Hari Bernikah, Suami Meninggal Dunia Dipercayai Akibat Kemalangan appeared first on Suara Viral Malaysia.



source: Suara Viral Malaysia

0 Response to "(Video) Sedih, Baru Tiga Hari Bernikah, Suami Meninggal Dunia Dipercayai Akibat Kemalangan"

Post a Comment