Kesihatan Semakin Merosot Dari Hari Ke Hari, Adik Nurfarahannis Perlukan Da-rah B+ Atau O Untuk Teruskan Hidup



Setiap daripada kita pastinya mengharapkan tubuh badan sentiasa sihat serta terhindar daripada segala penyakit. Tapi, siapa kita untuk menolak takdir Allah jika diuji dengan sesuatu peny-akit, mahu tidak mahu, kita perlu hadapinya dengan hati yang terbuka.

Begitulah yang dilalui oleh adik Nurfarahannis Hasdee apabila tubuh badan yang sihat tiba-tiba disahkan menghidap kan-ser liforma.


Memerlukan dar-ah jenis B+ atau O


Assalamualaikum

Nama pesakit: Nurfarahannis binti Hasdee
Ward: 3B katil no 9 HSB alor star kedah
Pesakit kan-ser liforma

AKAUN BANK IBU ADIK ANIS:
BANK BSN : 02115-4100011046-5
SHAHARON BT CHE AMIN

adik nurfarahannis masih memerlukan dar-ah jenis B+ atau jenis O kerana palet dar-ah nya kembali 0

Namun sejak kebelakangan nih, keadaan kesih-atan adik Nurfarahannis binti Hasdee agak merosot..

Saya mohon DOA agar dipermudahkan segala urusan rawatan adik nurfarahannis binti Hasdee dan semoga adik nurfarahannis binti Hasdee dikurniakan sebaik2 kese-mbuhan

Untuk pengetahuan semua ibu adik anis bekerja sebagai clea-ner dan ayahnya pula bekerja sebgai penoreh getah. Mereka terpaksa berulang alik dari sik ke alor setar untuk memantau keadaan kesih-atan adik anis..adik anis kini ditemani oleh kakak sulungnya..

Semoga dengan keikhlasan hati kita memberi sumbangan dpt meringankan beban dan membantu apa yg kurang kpda kluarga adik anis.

Terima kasih atas doa semua..semoga doa yg baik ini dimakbulkan.AMIN

Nota: bukan ibu adik nurfarahannis yang merayu sumbangan tetapi sebagai manusia saya tak mampu lagi nak tengok adik nurfarahannis dalam keadaan mcm ni tanpa ibu disisi..sedangkan seorang ibu tersepit antara kerja dan anak yang dikasihi.. - dari fb Noorhafizah Ramli

Menurut perkongsian daripada Noorhafizah Ramli, adik Nurfarahannis kini memerlukan bantuan da-rah jenis B+ atau darah O kerana palet dar-ahnya semakin rendah hari demi hari. Tahap kesihatannya juga semakin merosot.

Melalui perkongsian itu juga, telah meminta orang ramai untuk menghulurkan bantuan kerana ibu kepada Nurfarahannis hanya bekerja sebagai cleaner. Ibunya itu terpaksa berulang alik dari Sik ke Alor Setar untuk memantau tahap kesih-atan NurFarahannis yang dira-wat di hospital.

Ketika masih sihat




Keadaan kini Nurfarahannis, sedihnya..





Admin berharap ada yang sudi menghulurkan bantuan yang diperlukan oleh adik Nurfarahannis ini dan semoga beliau kembali sihat seperti sediakala..insha allah

Sumber: Noorhafizah Ramli via ohbulan.com




Sumber Kesihatan Semakin Merosot Dari Hari Ke Hari, Adik Nurfarahannis Perlukan Da-rah B+ Atau O Untuk Teruskan Hidup

0 Response to "Kesihatan Semakin Merosot Dari Hari Ke Hari, Adik Nurfarahannis Perlukan Da-rah B+ Atau O Untuk Teruskan Hidup"

Post a Comment