Gaji Saya RM250,000 Sebulan, Tapi Masih Tidak Mencukupi.. Sebab Itulah Saya Terpaksa Buat... - Aliff Syukri




Sebelum ini, Datuk Seri Aliff Syukri kata dia sudah mempunyai simpanan sebanyak RM5 juta hanya pada usia 23 tahun.

Tak cukup dengan itu, ramai pula yang ingin tahu berapa gaji bulanan jutawan kosmetik ini.





Menjawab persoalan tersebut, Aliff ada memuat naiknya di Instagram.

Memang terbeliak mata ramai pihak sebab gajinya sebulan adalah sebanyak RM250 ribu.





Walau bagaimanapun, tetaplah juga tak cukup katanya.

"RM250 ribu je, masih tak cukup sebab tu saya jual IG review."

Rata-rata komen memang kagum dengan Aliff yang sememangnya dikenali sebagai seorang yang sungguh kuat berusaha mencari rezeki buat keluarganya.





Tapi mcam biasalah ada juga yang mengecam mengatakan dia tidak bersyukur walaupun mempunyai gaji sebesar itu.

Apa pun, semoga Aliff Syukri sentiasa murah rezeki dan bahagia bersama keluarga. -CARI


Sumber Gaji Saya RM250,000 Sebulan, Tapi Masih Tidak Mencukupi.. Sebab Itulah Saya Terpaksa Buat... - Aliff Syukri

0 Response to "Gaji Saya RM250,000 Sebulan, Tapi Masih Tidak Mencukupi.. Sebab Itulah Saya Terpaksa Buat... - Aliff Syukri"

Post a Comment