Dalam 90 minit, dua tan ayam habis dijual (VIDEO)

Datuk Nawawi Ahmad menunjukkan harga murah yang ditawarkan oleh pihaknya dalam jualan ayam di Langkawi 26 Februari 2018. — Foto ihsan Facebook/Nawawi Ahmad Datuk Nawawi Ahmad menunjukkan harga murah yang ditawarkan oleh pihaknya dalam jualan ayam di Langkawi 26 Februari 2018. — Foto ihsan Facebook/Nawawi Ahmad LANGKAWI, 26 Feb — Sebanyak dua tan ayam habis dijual dalam tempoh 90 minit kepada lebih 1,000 pengunjung Jualan Sentuhan Rakyat di sini.

Program anjuran pusat khidmat wakil rakyat Langkawi bertujuan meringankan kos sara hidup rakyat dengan menjual barang keperluan pada harga murah.

Berlangsung jam 9 pagi di perkarangan Wisma Umno Langkawi, Datuk Nawawi Ahmad berkata rakyat mula bertumpu di situ seawal 8 pagi, lapor Berita Harian.

"Antara barang yang menjadi rebutan ialah ayam mentah siap diproses dijual pada harga RM6.50 sekilogram," katanya, menambah jualan itu 25 peratus lebih murah.

Program itu bakal diteruskan di Kampung Ayer Hangat pada 3 Mac, Padang Matsirat (10 Mac), Kampung Temonyong (17 Mac), Kampung Ulu Melaka (24 Mac) dan Kuah (31 Mac).

Beberapa agensi kerajaan termasuk Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) dan Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM) bekerjasama dalam program hari ini.



Sumber Dalam 90 minit, dua tan ayam habis dijual (VIDEO)

0 Response to "Dalam 90 minit, dua tan ayam habis dijual (VIDEO)"

Post a Comment