Wanita Montel Boleh Buat Suami 10 Kali Lebih Bahagia

Gambar Sekadar Hiasan
Selalunya wanita kurus dianggap menarik dan juga dikatakan mudah mendapat pasangan. Namun, jangan pula menganggap wanita montel yang berbadan gempal susah untuk mendapat pasangan.

Dalam satu kajian, menurut Dr. Filemon Alvarado dan Dr. Edgardo Morales dari Jabatan Psikologi di UNAM. Lelaki yang memiliki pasangan wanita montel memiliki kosakata lebih luas, malah mampu berkomunikasi dengan lebih baik.

Bukan itu sahaja, kajian juga mendedahkkan bahawa wanita kurus lebih cenderung bersikap pasif dan tidak ramah.

Hasil kajian menyimpulkan wanita berisi bersifat ‘subur’ dan tiada masalah untuk hamil. Jadi tiada sebab untuk berkata bahawa wanita berbadan gempal tidak menarik perhatian lelaki.


Ramai lelaki di negara luar sukakan wanita yang berbadan lebih gempal, ini kerana mereka dikatakan lebih percaya diri dan dapat membuat pasangan lebih berfikiran positif dan maju dalam kerjaya. Ini juga adalah satu kajian.

Paras rupa bukanlah sesuatu yang sangat penting untuk dijadikan pasangan hidup, cukuplah dengan keperibadian yang baik dan saling bertolak ansur.

Jika anda masih menganggap bahawa bentuk tubuh penting dalam sesuatu perhubungan, dengan fakta ini harap boleh mengubah andaian anda. Ynag paling penting didalam sesebuah hubungan ialah, cinta yang tulus, jujur dan taat pada pasangan.

Sumber: Hanasuva


sumber Sehinggit Media News

0 Response to "Wanita Montel Boleh Buat Suami 10 Kali Lebih Bahagia"

Post a Comment