(8 Gambar) Bergaya habis Neelofa di pentas KLFW2018 dengan koleksi tudung terbarunya...



Malam tadi berlangsungnya Kuala Lumpur Fashion Week 2018 (KLFW2018) , turut mengambil bahagian adalah selebriti popular Neelofa yang menggayakan rekaan tudung terbarunya. Walau bagaimanapun penampilan beliau kali ini telah dikritik oleh ramai netizen.









Rata-rata mengkritik kerana dikatakan pemakaiannya yang sangat menjolok mata dan tidak sesuai dengan imej berhijab yang dibawanya,..

But i think this is just too much. Sangat tak melambangkan wanita berhijab yg btul. Kita smua thu neelofa ni fashion icon, tapi kena ada batas dalam berfesyen . Sorry -wnyzain

@neelofa focus on your business. Stop join model model macam ni. You memang tak layak. Mana ada model jalan kaku macam tu? Then ini ke contoh hajah to our muslims? Pakai ketat sanggul tinggi. Mana ilmu agama? Mana kehormatan kamu? Mana letak muka ibu ayah kamu? Org sekarang.panggilan haji Hajah diutamakan. Ilmu agama nanti nanti tunggu sakaratul maut. Gitu? Nauzubillah - Kiara.92

Ini sebahagian dari teguran netizen






Bagi admin ada betulnya apa yang netizen tegur dan kritik, kita sepatutnya jika mengambil keputusan untuk berhijab janganlah tutup yang diatas, satu badan pun perlu ditutup agar tidak menimbulkan sebarang fitnah dan mengundang maksiat kepada kaum adam terutamanya.



Sumber (8 Gambar) Bergaya habis Neelofa di pentas KLFW2018 dengan koleksi tudung terbarunya...

0 Response to "(8 Gambar) Bergaya habis Neelofa di pentas KLFW2018 dengan koleksi tudung terbarunya..."

Post a Comment