Dua Minuman Baru Sempena Ramadan Dan Raya Di The Coffee Bean & Tea Leaf

Dua Minuman Baru Sempena Ramadan Dan Raya Di The Coffee Bean & Tea Leaf

The Coffee Bean & Tea Leaf® (CB&TL) meraikan bulan Ramadan dan kemeriahan Raya dengan dua pilihan minuman kopi baharu iaitu Sea Salt Caramel dan Coconut Caramel untuk dinikmati! Sea Salt Caramel menggabungkan garam laut dan kemanisan karamel, ditambah dengan taburan karamel masin. Coconut Caramel pula mengandungi rasa tropika dengan tambahan sos karamel.

Nampak menyelerakan!

Kedua-dua minuman boleh dinikmati sama ada panas, sejuk, atau Ice Blended bermula dari sekarang hingga 4 Julai di semua cawangan CB&TL, dengan harga bermula dari RM14.50 hingga RM16.50.

 

Selain itu, nikmati waktu santai ‘Coffee, Tea & Harmony’ dengan dua hidangan istimewa terbaharu iaitu Sundanese Salad yang dilengkapi dengan tempe, daun salad romaine, telur, tauhu dan sos kacang enak serta pencuci mulut Chocolate Harmony Cake yang disaluti lapisan coklat lazat!

 Chocolate Harmony Cake yang disaluti lapisan coklat lazat.

“Setiap kali tibanya bulan Ramadhan dan Hari Raya, kemeriahannya pasti terasa. Meskipun CB&TL adalah jenama global, kami masih mengetengahkan bahan-bahan tempatan ke dalam menu kami, contohnya kek kegemaran ramai iaitu The Straits Cake yang mengandungi Pandan dan Gula Melaka.” kata Cik Fiona Rodrigues, Pengarah Pemasaran & Pembangunan, The Coffee Bean & Tea Leaf® Malaysia.

 

Bukan itu saja, bermula dari sekarang hingga 14 Jun 2018, pelanggan boleh menikmati satu hidangan pencuci mulut percuma dengan promosi Ramadan Late Night Dessert Special. Anda hanya perlu membeli dua minuman 12oz, bermula dari 8 malam hingga waktu tutup. Pasti seronok menikmati hidangan pemanis mulut selepas berbuka puasa bersama orang tersayang!



Sumber Dua Minuman Baru Sempena Ramadan Dan Raya Di The Coffee Bean & Tea Leaf

0 Response to "Dua Minuman Baru Sempena Ramadan Dan Raya Di The Coffee Bean & Tea Leaf"

Post a Comment